Pages

Thursday, January 7, 2010

Homset!!!!




Eile oli päev, kus ma ajasin ennast juba üsna varakult kodust välja ja nägin lõpuks ometi filmi Coco enne Chanelli ära. Tõesti oli väärt. Väike tavaline kohvikutuur peale seda ning nii suutsingi ma see nädal juba teist korda eka üle lasta, vaimustav. Arvestades veel seda, et järgmine nädal ma sinna ka nagunii ei lähe ju, selle peale küsiks, et mis mul viga on? Kohustusi pole ja need paar asja, mida võiks teha, neid ka ei taha teha. Õnneks käisin ma õhtul siiski batuudikal, energialaks nagu ikka. Eero:täna võite siin nii kaua olla kui tahate, sest mul magamiskott kaasas ja ööbin kuskil batuudil. Lahe vana :D. Nii ja nüüd siis tänased tegemised. Ärkasin äratuskella peale, imede ime! Katsike tuli ja kooki tegime. Oeh ja suusapoisid. Oeh ja kui täis mu kõht oli kui ma lõpuks lund rookima läksin. Ja oeh kui kui tore on garaaži katuselt lund rookida, naljakas, et selline väike asi sellist rõõmu suudab pakkuda. Kadri hüppas korra isegi katuselt alla suurte majade poole :D Kes näinud, käinud, need teavad, et see pole sugugi madal, aga hakkama ta sai ja ta kilesokke pean ka lihtsalt mainima. Ausaltöeldes oli üli tore ja kui lõpuks kõik need tegemised tehtud said, siis tuli see kiire sättimise aeg, et ikka Hellu ja Merka sünnale jõuda. Kink oli meil ka muidugi üle ootuste geniaalne. Saigi siis seal ka oma paar tundi veedetud ja nüüd pole enam muud kui oodata homset. Üks tähtis inimene on veel vaja ära näha enne reisi ja siis ongi pakkimise aeg käes ja kaua oodatud Rootsi! Oeh, võtab naeratuse näole :)

No comments: