Pages

Tuesday, March 30, 2010

Päike paneb särama!

Hommikune jalka
2in1 Niigade ja Red Bulli reklaam


Täna ma lihtsalt kilkan natuke päiksest ja ilusast ilmast. Kui võrratult mõnus on peale pikka talve kevadmantel selga lükata :) Ma muidugi ei mõtle praegu seda, et ma õnnelik oleks, et lumi ära sulab, sest Otepääl võiksid endiselt paksud lumehunnikud olla, kuid Tallinnas on lumevabalt ikka täitsa hea elada, ei pea isegi vanalinnas enam keset tänavat käima. Oeh ja veel on tuju mega, sest see surmav pühapäeva-esmaspäeva väsimus on hakanud mööduma ning maailm tundub taaskord värvilisena, mida mõjutas ka gagi proovikirjandi kättesaamine, kui ma saaksin lõpukirjandis ka sellise arvu punkte, siis ma vist lihtsalt kiljuksin ja kukerpallitaksin rõõmust lõputult.
Tegelikult pole täna midagi asjalikku öelda, aga kui keegi oskab anda häid ja lihtsaid nippe ning nõuandeid blogi kujunduse muutmiseks, siis need on igati teretulnud! Ja kuna ma ikka veel olen Kuutseka laagrist vaimustuses, siis pillun jälle paar pilti (:
Ai, üks halb asi tuli nüüd meelde, et täna sain palgiga vastu pead, kui avastasin, millist sprinti see aeg siin jookseb ning kui kui kui lähedal on lõpueksamid. Mata koha pealt karjun appi!

No comments: