Pages

Sunday, April 18, 2010

I like it







Hetkel on mul tuju kirjutada, sest kõik on nii tore olnud. Reedel käisin siis oma ekas, mis oli peaaegu halekoomiline ning peale 30minutit lasin jalga, võtsin Erika peale ja võiski alata mu elu esimene sõit iseseisvalt Otepääle. Mega mõnus oli: päike, lemmik statoil ning tunne, et just nüüd ja praegu ongi kõige parem olla. Erika Tartusse visatud jätkasin sõitu Otepääle, kus mul tekkis tunne, et võiks meeleldi voodisse pugeda, kuid ohh ei, sellest tuli hoopistükis üks raju õhtu mööda Otepääd ringi pralletades. Õhtu oli niivõrd tegus, et voodi jõudis silmapiirile alles 5 ajal. Paar tundi und, Esko peale ning Tartu Kevadele, kus sai mõnusas kloorihaisus publikuks olla oma paarile alles jäänud ujujast sõbrale. Vahepeal nägime Eskoga Andret ka juhuslikult, mis muutis tuju muidugi veelgi paremaks ja üldse megalt hea oli niisama lebotada päev otsa Tartus ja päikest nautida. Otepääle tagasi jõudes oli plaan väike uinak teha, kuid otseloomulikult ei õnnestunud see, sest mingil ulmelisel põhjusel oli telefon just nimelt siis punane. Olin päris uimane ja päris dilemmas ja siis lõpuks sai võitu soov kalevlasi näha, sain ilusti Peebu autoga kuskile metsa, ma tõesõna hakkasin juba kahtlustama, et midagi on valesti ja siis tehti veel püssiga pantvangi nalja ka :D no ma pole ikka harjunud veel täiesti selle Lõuna-Eesti huumoriga. Pidu oli eriti muhedas majas ja tuju oli taas mega hea neid kõiki nähes, oeh. Vahetevahel tahaks osadelt inimestelt tõesti küsida, et kuidas nad nii toredad oskavad olla. Kilpkonna ja suka naljad üle elatud ning Peep oli endiselt surmväsinud, mistõttu mu järgmiseks sihtkohaks sai jälle cmb, rahvast oli ja kätul ja krissul oli sünnipäev ja üldse megaaaaaa jällleeee. Sealt edasi pohla poole tsillima ja no marc van linden-I like it on ilmselgelt liigagi mõtteid suvele ajav lugu. Niinii ilusti tublisti sain hommikul kell 8 magama, ärkasin 10 ja päike paistis! Seega oli mu pühapäev ka igati tegus ning lausa kasuliku inimese tunne tekkis ja no nii ma siis jõudsingi elusa ja tervena tagasi. Otepäält sain taas reaalse laengu energiat ning seda kohta on lihtsalt võimatu mitte armastada!

No comments: