Pages

Thursday, August 19, 2010

Tule ja paki! Palun!

Esmaspäeval põrutasin taas Otekale, kuid seekord hunniku inimestega ja üks hetk avastasin, et pm kõik mu parimad sõbrad olid korraga Otepääl ja 2päeva sai grillitud, mõnuletud, tartus käidud, lebo lastud, öösiti ujutud ja õnneks ka veidi kohalikke nähtud. Pisar oli üsna silmas, kui sealt lahkusin, kuid õnneks ajas Karen oma naljadega mu mõtted mujale.



Tartus
Lebotime


Ilusti kenasti kodus Kareniga, pakkisin pool päeva ja siis läksime linna ja Hella parki ofkooors ja Palvadre poole jne. Ühesõnaga sellest "lähme öösel koju" ei tulnud taas miskit välja. Ja hommikul sai naerda Lauri üle :D. Nüüd mõtlen jälle pakkimisele ja see on ulmeline, et Erika läheb juba homme ära!!!!Õudne, kus aeg lendab.
Keireniga Lemberit kiusamas
võtsime päikest
kõik on ok
ujuja, kleptomaan ja mustkunstnik

Ahjaaa ja mu masteruudis on siis see, et Taanis on mul vähemalt alaline elamispind :) jjeeeeejeee
Ning Love the way you lie tapab mu varsti

2 comments:

Hanna said...

Varastan kohe selle viimase pildi sult
:):):)

Liina said...

Lase käia :D