Pages

Monday, November 1, 2010

Ilmselt parim esmaspäev Taanis

Hetkel kuulan oma lemmikklassivenna räppi(kuulake ka!) ja olen niii ELEVIL ja ÕNNELIK, et ma sõna otseses mõttes hüppan rõõmust lakke!!! Põhjust veel ei kirjuta, aga ai kurjaaaaa, emotsioonid lendavad laes!
Tänane päev on üldse selline päikesekiir olnud.. kõigepealt taas esimene pink koolis koos Flashi ning toreda Martaga. Saime uue lühikese projekti ka ja see tundub reaalselt midagi superhuvitavat! Ei jaksa oodata, et tegema hakata juba :) Ainuke probleem on ilmselt see, et ma ei ole veel omandanud oskust laule kirjutada ning ega mu lauluhäälgi parim pole :D
Sealt edasi läksime linna, käisime laerndanskis asju ajamas, nägime Daniust üle pika aja ning lõpuks saime kokku lemmiku Lukaga. Tsillisime linnas, nad tutvustasid mulle kebabi ning seejärel vahetasime Lukaga rattad ära. Mul on nüüd nädal aega prooviaega sellega sõita ja otsustada, kas sobib :) Peale seda kimasin StudentHouse'i ja hakkasin tänasest vabatahtlikuks, peale mida oli aeg taani keeleks ja siis väntasin koju.. see oli päeva halvim osa, sest ma sain aru, et ma elan ikka VÄGA METSAS ja temperatuur langes vahepeal oma 15kraadi, samuti polnud vastutulevate autode tuled seal pimedas metsas just parimad.. kraavi sõidust jäid loetud millimeetrid puudu :)
Kodus tervitasid mind poolakad, kes olid ohtralt kraami korterisse soetanud. Mul on nüüd ka väike armas IKEA laud ja ma ei pidanud seda isegi ise kokku panema, sweet! Ja siis TULI SEE UUDIS! Oooo happy day! Ning juba NÄDALA pärast LONDONISSE!!!! MEGA!

Ps kui ma varsti convertida viitsin siis lisan siia killukese flashi ka vms :)

No comments: