Pages

Thursday, November 18, 2010

Feil + e-card

No teate, ma ei jaksa jamada selle asjaga.. aga pm pange aken piisavalt väikseks, et ainult raam oleks pildil, muidu tulevad vahvad lisandid sinna äärtesse, mis ei peaks teie silmale nähtavad olema :D aga ma ei murra hetkel sellest Actionscriptist läbi.. seega jh siin ongi see Killuke Flashi (kliki peale!) ehk siis väheke ebaõnnestunud e-card kõigile looma- ja juurviljasõpradele, kuid vähemalt on nüüd esimene kokkupuude Flashiga tehtud :) Ja ps, seda ei tohi mitu korda vaadata, muusika läheb nässu :D

2 comments:

Peremees said...

Mulle meeldib su flash väga ja siis kui ma satun võibolla loodustooteid suitsetama (pole aega selleks enne järgmist nädalavahetust) siis ma jälgiks seal toimuvat kuuse-põdra sümbioosi lausa pikemalt:)

Liina said...

Seda on tore kuulda :D Ma loodan, et sa leiad sealt siis ehk peidetud mõtteteri vms