Pages

Thursday, November 11, 2010

Niigad Londonis!

London oli midagi kirjeldamatult head!!! Lõputu rõõm oli näha Karot üle nii nii pika aja ning tõdeda, et vahepealset aega poleks justkui olnudki. Emotsioonid olid terve Londonis veedetud aja tipus ning raske oli näolt naeratust ära saada :)

Reis algas siis esmaspäeva hommikul Aarhuse lennujaama seigeldes. Maa oli valge ning päike paistis. Ryanairi lennuk meenutas turuplatsi ning Inglismaale jõudes tervitas hall ilm koos vihmaga. Täpselt nii nagu olema pidigi. Peale Victoria seiklusi leidsime lõpuks Karoga üksteist üles ning taaskohtumisrõõmu on raske kirjeldada. Super! Asusime kohe Oxford Street'i poole teele. Õhtuseks maiuspalaks osutus imekaunis tuledes linn koos London Eye'ga.

Oxford Street

Karo ja Krissu, kes meid lahkelt majutas :)

Niigad ning London Eye

Kes ütles, et me normaalsed oleme?! Metrooseiklused

Teisipäeval sai mu niiga 20 aastaseks!!!! Hommikusöögi asemel laulsime talle sünnipäevaks ning asusime kohe oma turismiretkele. Alustuseks London Bridge, Clink Prisoni muuseum ning hommikueine vaatega vihmasele Londonile ning jõele. Seejärel võtsime missiooniks seigelda Tate Galleriesse, mille sihvkanäitusest oleks ilmselt iga venemaa kodanik vaimustuses olnud, kuid meile pakkus rohkem pinget pood, mis oli täis ulmelisi asju. Sealt edasi kõndisime läbi kvartalite, mis olid paksult täis kiirustavaid kontoritöötajaid keset lummavaid hooneid, kuni jõudsime Gherkini juurde, ilmselgelt on see osa linnast rohkemgi veel kui meeliülendav! Lisaks sellele seiklesime tänavatel täis uhkeid butiike, kuni leidsime Harrodsi kaubamaja, mis pakkus meile elu parima saiakese naudingu ning uhkelt sätendavad vaateaknad. Otsustasime ennast harida ka loodusmuuseumis käies ning lõpetuseks leidsime veel ka aega Oxford Street'i taaskordseks külastuseks. See oli täis melu ning hoolimata väsimusest ei lõppenud meie õhtu veel nii ruttu, sest peale ühikast läbi käimist suundusime teistega koos Ministry Of Sound'i. Paraku pidin öösel veel Victoriasse seiklema ning sealt lennujaama, seega saigi sellega meie reis otsa. Kuid ma lihtsalt pean veelkord mainima, et see oli midagi kirjeldamatule head!!!

Pidusöök

Sihvkade paradiisis

Lemmikpood

Sünnipäevalaps!

Gherkin!!!

LemmikNiiga koos Lemmiksaiaga Harrodsist

Loodusmuuseumi turistipilt

Kui keegi teine ei tee, siis ise teeme ikka pilte

Tagasi Aarhusi jõudes olin niivõrd väsinud, et seekord kahjuks ei jõudnud isegi InterCulturalClubi õhtule, kuid seevastu oli tänane päev täis Flashi ning projektiga on nüüd küll tuli takus! Tänasest päevast veel selline seiklus, et me üritasime Ottot ta koolist üles leida, kuid selle asemel oli kohalikel õpetajatel plaan meid vorstikestega paksuks sööta, sest Otto asemel kõlas nende peas vaid sõna Hot Dog. Nali naljaks, kuid nüüd on taas aeg Flashi süveneda ning õppida nii kuis jaksan,sest tähtaeg muudkui läheneb ning Hanna on Kopenhaagenis, oi kurja, kuidas ma loodan veel sinna ka jõuda! Wish me luck! Või siis saadke mulle aega juurde! Aitäh :)