Pages

Saturday, March 19, 2011

Rise and shine!

Mis siis vahepeal uudist?
1. Kevad on käes!
2. Kunagi oli ICC Back to the 80's megatsill õhtu. Minu videot näete SIIT! :)
3. Elu on viimased nädalad kuidagi busy'ks muutunud.
4. Mul ei eksisteeri enam taani numbrit. Vahelduseks olen üldse ilma telefonita. Eks ma annan teada, kui tulen tsiviliseeritud inimeste hulka tagasi.
5. Valmis on saanud mu elu esimene kodulehekülg, mis on päris minu enda disainitud, kooditud jne :) Ja mul on domain ka lõpuks ometi olemas!
6. Vahepeal oli Multimedia Week ja üllatuslikult kujunes mu lemmikuks "How to make a movie" loeng, kuhu ma tegelikult üldse minema ei pidanud.

Reaalsus on see, et ma olen oma viimased nädalad veetnud arvuti ekraani vahtides. Ja see ei tähenda facebooki ega twitterit, vaid mu kullakalleid Dreamweaverit, Illustratorit, Photoshopi jne. :) Nüüd olen taas normaalse elu juures tagasi.
Eilse päeva võin küll julgelt lisada nende päevade hulka, kus kohe mitte midagi ei lähe nii nagu vaja. Ükskõik mis, aga kindel feilimine kõiges on garanteeritud.
Täna tegin rattaga pika reisi linna teise otsa Risskovisse, jätkasin oma feilide rada, nautisin rõdul päikest, rääkisin vennaga ning nüüd tulin Greete juurest sushi õhtult, maru mõnus oli! :)

Reaalsus 2: Ma ei saa enam pilte lisada! :(

No comments: