Pages

Sunday, May 1, 2011

!!!!!!!!!!!!!!!!

Ma ei oskaks hetkel õnnelikum ollagi!
Kapsejladsen oli nagu üks suur festival, mul polnud aimugi, et Aarhuses üldse nii palju noori inimesi eksisteerib. Vapustavalt tore oli! Ja üle pika aja nägin ka teisi eestlasi.
Eile mängisime Bruuns Galleri(kaubanduskeskus) katusel minigolfi koos Marta, Jesperi ja teistega. Ilm oli taas perfektne ning ma saavutasin uhke teise koha.
Ja õhtu oli no NIIIIII tore!!! Sest Adam tuli Poolast tagasi ja ma sain kingi :) ja Ana, Adam ja Gabija tulid külla ning see õhtu oli lihtsalt totaalne kvaliteetaeg! Ja just nüüd sain teada, et Luka on ka tagasi Taanis!
Too bad, et ma täna kerge 7h vabatahtlik pean olema, kuid siiski, tuju on NIIIII LAES!
Ja hetkel teen projekti jaoks logo ja inspiratsioon voolab uksest ja aknast! Lõpuks ometi!

See laul meenutab niiiii Barcelonat : http://www.youtube.com/watch?v=Tan_7S0r6gM

No comments: