Pages

Friday, May 13, 2011

Frisbee

Bloggeril on midagi viga, kuid ohlalalaaaa kui meeldiv nädal mul selja taga on olnud!
Tore esmaspäev, kui Tannu tagasi tuli!
Hüpervinge teisipäev koos vest bazari, tortillade, eurovisiooni õhtuga Green Academy's ning lõpetuseks Lithuanian party, kus ma volunteerisin ning kus oli mega palju toredaid inimesi. Lisaks sellele taas rattaseiklused Luka ja Adamiga.
Asjalik kolmapäev koos koodimise, taani keele ja trenniga.
Rõõmu täis neljapäev taaskordse uhke progressiga projekti osas, Frisbee(!!!!!) ning õhtune Euro night taas Green Academy's.
Ja tänane päev on täis koodimist. KÕIKE! Html, Css, Javascript, Flash, PHP! Uskumatu, aga ma olen seda tõsiselt nautima hakanud, kuigi viimasega on mul siiani parajalt tegemist, et sellest läbi närida. Nii ebareaalne, kui see ka ei tundu, eelistasin ma täna kõikidele peokutsetele kodus projekti tegemist. Ilmselt nädala parim valik.
Meeldivat nädalavahetust! Kuulake ja laulge kaasa!

No comments: