Pages

Sunday, May 29, 2011

"L, don't... sleep!!!"

Vahepealsest siis nii palju, et neljapäeval käisin koolis, aitasin ühte videot teha ning hiljem käisime Gabija, Luka ja Adamiga linnas. Oehh, nad on võrratud, mul pole sõnu! V58 taaskord!
Reede oli niisama chillax ja õhtul koodisin kodus(taaskord).. lõpuks ometi sain Danieli koduka valmis, vipii. Lisaks sellele oli mul mingi meeletu vajadus küpsetada muffineid, õnneks oli sööjaid rohkemgi veel kui vaja.
Eile oli Aija bd dinner ning peale seda mu lemmik Rangleklods HQ's koos Gabija, Luka, Adami, Yo'ga. Supersweet!
Täna lasi tannu varakult jalga, seega polnud mul arvutit ja mis ma siis päev otsa tegin.. KÜPSETASIN! Köögivilja lasagne, muffinid õhtuseks naistekaks ja juusukook Adamile. Lisaks sellele joonistasin, maalisin. Tegelikult on päris hea, kui vahelduseks saab ennast kübermaailmast välja lülitada.
Tänane saunakas oli taas rohkemgi veel kui meeldiv koos armsate Greete, Sille ja Marisega.
Päike, tule tagasi!

2 comments:

Kadri said...

Tahaks ka sauna.

Liina said...

Aga tule! :) Oled alati oodatud!