Pages

Friday, May 6, 2011

Those days are worth living!

Projektiga läheb kõik no nii hästi kui üldse võimalik! Täna saime disaini heakskiidu ning motivatsioon on laes! Nüüd on vaja veel ainult interactioni heakskiit ka saada ning samas tempos edasi lasta!
Viimased päevad on igati võrratud, tuju on hea ja kõik on hästi. Eile oli Ana Banana sünnipäev, falleraa, nautisime pargis päikest, varajast V58't, kus oli no nii hea kitarrist-laulja, et kohe uskumatu ning eilsed naljad on parimad :D
Ana: Oh but you do have boys and girls in Estonia? (hahaaa see oli selle peale, kui ma rääkisin, et meil pole he'd ja she'd)
Adami kaheteist kuu nali oli ka priceless :'D siiani tulevad pisarad silma sellest naerust.
Ahjaa ja ma sain endale nüüd poola nime :D Jadzia! Co???!
Täna teeb Aija meile pikniku, sest ta on piisavalt palju grupi meetingutelt puudunud ja homme on taas secondhand Bazar, wipiii :) (Greete, sa jääd heast asjast ilma!)

2 comments:

greete01 said...

nii tore, et kõik sul nii superhästi on!:)

jaa, ma just nägin kutset feissis, ja olin kurb, et see on kõigest paar päeva enne kui ma tulen :( oh well. juunis jälle ;)

Liina said...

Ma võin sind lohutada, et ma siiski ei läinud sinna ;) sest Marta oli liiga laisk ning viimasel hetkel ei leidnud ma kedagi teist ka enam, kellega minna ;)

Seega jääme juunit ootama! :)) Ja naudi oma viimaseid päevi Madriidis! ;)