Pages

Sunday, June 5, 2011

Time passes by

Võrratu nädal koos superhea ilma ja ohtra frisbee mängimisega!
Neljapäeval külastasid meid Gabija, Luka, Artis ja Adam. Tsill nagu ikka! Lisaks sellele sai Adam veel ühe koogi osaliseks ja Cph plaanid olid reaalselt õhus.
Reede hommikul purustati kõik mu õhulossid, seega oli paras aeg ilma nautida ja Tannuga mere äärde vändata. Nägime austraaliast toodud skulptuure, mängisime Mindeparkenis frisbeet, käisime deerpargis ja lõppude lõpuks olime tsipa Adami ja Lukaga mere ääres. Hiljem mängisime jälle Adami juures koos Yo ja Lukaga frisbeet ning seejärel rõdutsill Gabija, Artise, Tannuga ning õhtu lõpetas V58, super nagu alati!





Reedel väntasin Secondhand Bazarile, jejee leidsin isegi suvekleidi :) seejärel hakkas ettevalmistus grillpeoks. Esimesed külalised jõudsid kolme ajal ja apppiiii, kui megamõnus õhtu see oli!!! Kõik kõige tähtsamad olid kohal.
Tänasest nii palju, et peale seda, kui ma taarat viies rikkuriks sain, otsustasime Luka, Adami, Yo ja Gabijaga randa minna. Frisbee!!! Ja mu esimene meres ujumine Taanis, no megasuperhüper kui mõnus lihtsalt. Õhtul mängisime jälle Adami ja Lukaga mu tänaval frisbee't ja oehh, kuidas ma ei taha neljapäeva!!!
Aga üldiselt.. täpselt nädala pärast magan juba enda kodus, ulme, kuidas aeg lendab!
Paneks pilte ka, aga mu arvuti on natuke vussis.. hetkel ei saa isegi skype'i kasutada, seega jääb mõneks paremaks päevaks ;)
Päikest! :)
Ahjaaa.. palun vaadake SEDA!!!

No comments: