Pages

Wednesday, July 27, 2011

Thunderstorm!!! my love

HOIATUS: Siit tuleb ebameeldivalt pikk postitus!

Täna on mul reaalne looduse armastus, see, mis väljas toimub, on imeline!!! Kõige roosamad pilved segatult teiselt poolt tulevate tormi pilvedega, madalrõhkkond, tugenev tuul ja välgu sähvatused! Oleks mul meeletult hea aparaat, istuks ma ilmselt juba mere ääres ning jäädvustaksin seda!
Paar pilti kodu aknast:


Ja minut hiljem:

Te peate vaatama neid kahte WWF'i videot, lihtsalt nii armsad!:



Tegelikult ei plaaninud ma pealinna enne järgmist nädalat külastada, kuid siin ma olen. Õnnelik ja rahul, sest Otepää külastus oli super, nägin enda armast Margitit ja nautisin kõike muud, mida üks õige talvepealinn suvel suudab pakkuda. Sealt otse Saaremaale, mis tundus küll lõpmatu pika sõiduna, kuid kohal olles ootas meid ees vaikus ja rahu. Tänu tänasele kõnele sõitsingi siia tagasi ning homne toob kindlasti võrratuid seiklusi! Ootan ootan! Ja palun ohtralt tuult ka homseks! :)

Mõned meeleolupildid Otepäält ja Saaremaalt:
Otepää:














 Killuke Saaremaad:










Lõpetuseks mu nädalapäevi vana igavuse tunni vili :D 


TUULT ja TORMI! 

2 comments:

Liisa said...

Tere!
Sa ei tea mind ja mina ei tea sind, aga kui ma õigesti olen aru saanud, siis elad ja õpid Sa Taanis. Nimelt on mul endal järgmisel õppeaastal sama soov. Ma oleksin ülirõõmus, kui Sa vastaksid mõnele minu küsimusele. Kui Sa oled nõus, siis palun võta minuga ühendust liisa@live.com !

Päikest!

Liina said...

Hei hei :) Vastasin Sulle!