Pages

Tuesday, September 20, 2011

Colorful Balloons!!! :)

Lihtsalt perfektne! Pidime täna kõik koos Balkan Night'ile minema, kus Nikos tantse õpetab, kuid nüüd otsustasime siiski mitte minna, jumal tänatud, sest ma olen niigi põrgulikult väsinud sellest päevast juba. 10tundi koolis, mis sisaldas nii MovieTracki, Nikosega pandade päästmiseks animatsioonfilmi sisu jms koostamist, enda videoidee story board'i tegemist, kui ka Tanzaania internshipi loengut. Seal sai muidugi parajalt nalja, kui minult küsiti, et miks ma Tanzaaniasse tahaks minna ja normaalse inimese kombel oleksin pidanud muidugi välja tooma kõik selle, mis võimalusi/kogemusi jms see mulle annaks, kuid oh ei, minu vastus algas sõnadega "Actually I don't wanna go to Tanzania, I wanna go to China.." hmm.. aplaus!

Okei, jätame selle teema sinna paika, ma parem räägin eilsest, mis oli tõeline toreduse toredus. Meie kui seiklusjanulised tudengid läksime muidugi linna Flash Mob Pillow Fight'i kaema. Võtsin eile koolist suure kaamera, et seda jäädvustada, kuid kodust väljudes oli ilm parajalt vihmane ning ka fakt, et mul kassetti polnud, sai suureks takistuseks. Niisiis.. ilma patjade ja kaamerata, aga lõbus oli sellegipoolest! Ning linn on hakanud tõmbuma sügisvärvidesse, ilus, mõnus!









No comments: