Pages

Wednesday, September 21, 2011

Success



Täna on ebareaalselt rõõmurikas päev olnud. Hommik oli muidugi pilves, vihmane jne, kuid keskpäeva ajal liikus kõik ainult paremuse poole. 
Tänase päevaga olen teinud isikliku rekordi oma youtube'i videoga freshers tripist :) Ühe päevaga peaaegu 100vaatamist, olen rahul. Lisaks sellele olid kõik teised tutorid nii toredad ja kiitsid seda taevani, no see kohe teeb ju tuju heaks :))
Päeva tipphetkeks sai see, kui ma võtsin välja tuhat kilo kaaluva kaameravarustuse, kogusin kokku kümmekond esimese aasta õpilast ning puhusime täis hunniku õhupalle. Sain päris mitu kaadrit tehtud ja oii, ma olen õnnelik selle üle! Kui kõik hästi läheb, siis homme saan veel viimased kaadrid tehtud ja siis on vaja veel lihtsalt kõik kokku panna. I like it!

Peale 3-4tunnist filmimist tegime koolis puhkepausi ja tsillisime oma lemmikkorrusel koos õhupallidega:


Aijal oli lausa nii igav, et ta toppis õhupalli endale kampsuni alla. See on see üleväsimus:

Egle, Aija ja omas mullis olev Yo:



Lisaks kõigele muule käis veel Grets õunteraksus ning meie Yo'ga teenisime raha, kui läksime läbi Viby oma suure käruga, mis oli täis taarat. Oh seda õnnist vaatepilti.
Lõpetuseks palve:
Kallis Taani ilm, palun tee nii, et homme paistaks vähemalt 20minutit päike! Ma väga vajan seda!

Teile soovin ka Päikest! :)

No comments: