Pages

Tuesday, October 4, 2011

Looptroop on Friday! and 9days left! :))))

Esiteks meeldetuletus, et palun vaadake seda videot :) Mul on väga vaja vaatamisi, sest osalen sellega võistlusel :) Aitäh teile!


Ma pole siia ammu kirjutanud, sest ma päriselt üritan viimasel ajal kooli ja internshipi otsimisega väheke rohkem tegeleda, kui facebookis, twitteris ja bloggeris istumisega.
Vahepeal hakkasin juba haigeks jääma, kuid küüslaauk päästis mu päeva, kui mitte öelda, et terve nädala :)
Ps vahepeal tegime Gretsiga õunamoosi :) kunagi eelmine nädal. Paar pilti ka:
Kaneeli-õunamoos meie aia õuntest :)


Gabija naudib päikesepaistet:

Meie aia lilled:

Päikeseline Grets:

Eelmine nädal oli täis päikest ja kuumust. Reedel nautisime päikest meie rõdul ning seejärel läksime võrratule Tutor partyle, kus saime lõpuks oma tasu kõigi nende hunniku tundide eest, kui me freshers'eid kantseldasime. Ehk siis kõik oli meile tasuta Basement'is, ei saa kurta :) Ja minu südant rõõmustas see, kui suurel ekraanil näidati kõigile minu tehtud RUSTUR tripi videot ja kõik juubeldasid :)
Paar pilti ka siis Tutor partyst:



Laupäeval töötasin taas ja nautisin, kuidas pered ja lapsed meres suplesid. Uskumatu 1.oktoober:


Laupäeval oli Bad Movie night Robberti juures ja no need olid ikka reaalselt halvad filmid, mida me vaatasime :D Uskumatu, ma ei hakka pealkirjugi siia kirjutama, teen muidu promo veel äkki. Peale seda imeline V58, mis on KULD! Puhas kuld! Nii hea muusika, et mul pole sõnu! Lisaks sellele nägin Adamit, mis oli super ja sain autoga koju :) jejee, luksus!
Veel mõned pildid päikeselisest linnast, kohvist ja Gabijast:



Sellega lõpetangi tänaseks :) Ja mainin veel, et kes iganes soovib mulle siia külla tulla, on vägagi oodatud! :)) Nüüd on elutuba ka vaba ja ruumi magamiseks piisavalt! 

No comments: