Pages

Monday, November 28, 2011

Impossible is possible! Suvi-Talv-Kevad

Ma ju lubasin, et hakkan tihedamini kirjutama ja eks ma nyyd siis yritangi seda teha. Lihtsalt laske mul veel yks kord vinguda, kui hea on mac ja kui v6imatult aegan6udev on windows.
Sellega k6ik negatiivne l6ppebki, minu p2evad on olnud toredad. Isegi V2GA toredad! Meeleolu on taas t6usma hakanud ning falleraaa, homme on see p2ev! Jah, homme! Oi, ootan!


Neljap2eval oli meil juba traditsiooniks saanud Summer Party :) Maailma m6nus 6htu koos maailma m6nusate inimestega, kohutavalt sooja ruumi, suve riiete ja puuviljadega. Ja midagi rohkemat polegi 6nneks vaja! Pilte ka:



Reedel k2isime linnas j6uluparaadil, tervitasime kolme j6uluvana koos uhke kabrioletiga, kuulasime taani laste laulu, imetlesime, kuidas kuuse tulukesed p6lema hakkasid ning nautisime meeleolukat linna. Ysna varsti kimbutas meie hubast linnas ringi tuiamist k6va padukas ja oligi aeg koju magama minna. 

Tuledes peat2nav:

J6uluvanad:



Tuledes linn ning AROS:


Tuledes kuusk:



Laup2eva hommikul olin ebanormaalselt vara yleval, t6ttasin ujuma ning seej2rel katsusin linnas j6udu Tannu rattaga. Pidin seekord alla vanduma, kuid ega lahingu kaotamine veel s6ja kaotust ei t2henda. Seej2rel kodust l2bi ja Ireniga kohvitama, ooo, teda oli mega tore n2ha, muljetas enda Pariisis k2igust ja ajas mind seal kadedaks oma Skrillexi live jutuga. Seej2rel tsillisin korraks kodus Renarsi, Kristapsi ja Tannuga ning oligi aeg v6tta ette matk Kirsi ja Inksu poole. Ooo, nad olid piparkooke teinud, mega armas! Kirsi tarkusega sai muidugi veel bussiga kuskile kolkasse kihutatud, viimasest bussist maha j22dud ning vahepeal v2ikest spurti tehtud. Fanta nali j22b mulle ilmselt eluks ajaks meelde ja selle 6htu kangelaseks on renars, kes mind linnast auto peale v6ttis, t2nu millele ma siiski armsa Bogdani synnip2evast ilma ei j22nud. 

Synnip2evalapsega:

Eile oli j2rjekordne meeldiv p2ev, kui Greete meie poole saunakale tuli. Seekord pidi ta kyll vaid yksi saunas k2ima, kuid sellegi poolest j2rgnes sellele m6nus 6htus88k ning jutustamine. V2ljas oli korralik torm, murdis puid ja lennutas k6ike, mis sai. Ning ma ei saa ka mainimata j2tta, kui m6nus on vahetevahel oma l2hedastega arenguvestluseid pidada.

T2na sai koolis kylmetamas k2idud ning seej2rel oli v2ljas nii ahvatlev p2ike, et otsustasime Tannu ja Yoanaga mere 22rde minna. Super hea otsus, sest vaevalt, et sellist ilma siin veel l2hikkudel tuleb. Pilte ka:




Leia pildilt vihmaussike:

Sadam:








Siis kui Yo ja Tannu vees6da alustasid:





Kokkuv6tlikult siis nii palju, et neljap2eval oli mul SUVI, reedel muutus see TALVEKS ning t2nane p2ev oli t2is KEVADET! Ilm on kirju ja elu samuti!

Hetkel on l2bivaks teemaks laamad ja Maya, ohh seda 3D'd kyll. Paras pudru ja kapsad.
Kui te nyyd selle postituse l6ppu j6udsite, siis 6nnitlen! Head 88d!

No comments: