Pages

Friday, June 22, 2012

Elu Taanis rokib!


See aeg siin Taanis on super olnud! Ma armastan neid inimesi, kes mind siin ümbritsevad, pidevalt on nii palju teha, et pole siia mitte kui midagi jõudnud kirjutada.
Mu junsu lõpetas keskkooli eile, super palju õnne talle!
Mul on nüüd ametlikult AP degree ka käes, viimase eksami skoorisin maksimumi ehk 12. Täitsa rõõmus meel kohe selle üle.
Kolmapäeval nägin enda Tansaania family't ja ohohohoooo kui hea meel mul oli! No super lihtsalt, kui vinged inimesed nad kõik on!
Täna siis graduation party ja seejärel mu lemmik Rangleklods V58's :) can't wait!
29.06 on mul lõpetaminee, kuhu mitte keegi mu lugejaskonnast ilmselt ei tule, kuid whoop whoop 29 õhtul reivin juba Roskildes!!!! Roskilde 2012 siit ma tulen!
Elu on ikka super vinge :)
Päikest ja tuuult teile mu armsad!
Paar pilti ka:
Lebo time meie rõdul mu Aarhuse lemmikmajas:

Mu armsad inimesed:






No comments: