Pages

Sunday, July 7, 2013

Meenutusi Kopenhaagenist ja Kareni külaskäik! + Distortion 2013!!!!

Appi appi, aeg läheb nii kiiresti!
Ma pole isegi Taani seiklustest ja armsa Kareni külaskäigust veel kirjutanud ja nüüd olin tegelikult juba peaaegu kuu aega Eestis ka. Hetkel istun Helsinki lennujaamas ja kuna mul on 5tundi aega, siis üritan vähemalt natukenegi postitusi teha ja pilte üles laadida, et need kõik armsad mälestused kuskil ikka püsiksid :)

Alustuseks pean ütlema, et "minu taani" pole küll järgneva poole aasta jaoks just kõige sobilikum blogi pealkiri, kuid ma ei kavatse seda veel muutma hakata, sest kes teab, kuna tuuled mind sinna taas tagasi puhuvad.

Natuke meenutusi Kopenhaagenist siis: 
Natuke luikede seltsis studeerimist:

Üks kohalik ball Norrebro punasel väljakul, nii taanilik lihtsalt:

Drone seiklused mu armsate Alexi ja Ireniga:

Alexiga tarkust omandamas:

Design street:

Hunnik pühapäevaseid kontserte Nemoland'is:


24h projekt! Casper, Andreas, Daniel H, Paula, Susanne, Daniel!!!

Brainstorming

Mu armas kool

Hand-in bar ehk pre-distortion!!!


Andreas, Daniel, Susanne:

Distortioni tänavafestivali esimene võimas päev Norrebros:


Falleraaa ja 29.mai oli see meeletult tore päev, kui Karen saabus Taani!!! :) Viie päeva sisse mahutasime ohtralt baikimist, Distortionit, natuke Dxstortionit, parajalt vaatamisväärsusi ning ohtralt naeru. Ilm üllatas ning kostitas meid vaid päikesepaiste ja kuumusega. Pilte ka:





Super äge tänavafestival Distortion:














Kolm hullukest:

Christianias oma kiisuga:

Bamboo tuli külastas ka Kopenhaagenit enne enda LA trippi:



Maasud!

KEA, käisime koolis ka:




Californication:







Kupli otsas vaadet nautimas:








DXstortion ehk anti distortion. Mate teed ei joo:







Kopenhaageni loomaaias mõnulemas:







Ühesõnaga ma olen nii õnnelik, et Karen viimaks Taani jõudis! :) Imelisest imelisem! 

No comments: