Pages

Thursday, January 21, 2010

Ideaalse riigikorra otsingul



Viimasel ajal pole enam väga tahtmist seda blogi siin pidada. Peagi saabub päev kui see ära kaob või vähemalt hetkel on selline tunne. Selles võib süüdistada ainult niigade blogi (niigad.blogspot.com). Nii ja mis mul siis siin veel kõneleda on, kool on nõme, suur uudis küll. Peale Rootsist tulekut on kuidagi eriti muserdav istuda klassis ja üritada keskenduda kui koguaeg tekivad märksa paremad ideed ja mõtted ning suud peab ju ka tunnis kinni hoidma, pagana raske. Ülejäänud kohustustega läheb kuidagi kergemalt, batuudikassse ja ekasse olen vahepeal juba mitu korda jõudnud ja täitsa meeldiv on. Kahju on ainult sellest, et ma pole juba üle kuu aja ujumas käinud ja see kuu ei jõuagi sinna enam, mis teha. Kuid selle eest on mul juba otsustatud, et nüüd lähen suusatama ja seekord kavatsen jõuda garaažist kaugemale ning ehk isegi suusad alla saada. Midagi eriti sisukat nagu ei toimugi tegelikult, kuid järgmine nv on kindel plaan Otepääle minna ja oioi kuidas ma seda ootan. KUUTSEKAS! CMB! :))))

No comments: