Pages

Saturday, February 6, 2010

Pöörane


ohohooo kui kui tore. Eile oli eka gd üle pika aja, veidi parem kui eelmine moodul. Sealt edasi läksime Kareni ja Pjotsiga Lounge 8'sse näituse "ujumine on ilus" avamisele. Täitsa tsill oli, tasuta virgin mohhiitod ja veini ja :D tasuta asjad rõõmustavad ju alati. Ning muidugi olid seal kõik tähtsad ninad kohal. Liiga mugavalt ma ennast seal sisse ei seadnud, sest läksin peagi Kerli ja Meeri uut kodu vaatama. Ja apppii, see on võrratu! Ning üldse kõik oli nii nii tore. Ehtne tüdrukute õhtu koos heade jookide, söökidega ja mänguga "ma pole kunagi..". Õhtu lõppes Korteri külastusega ning peale mitut tundi lootusetut takso püüdmist jõudsingi õnnelikult pool kuus hommikul koju. Taaskord meedis mulle eilne väga ja no täna on selle võrra ikka väga nüri pliiatsi tunne, kuid küll see üle läheb ;) ja jeje, arvestuste nädal kohe=vähemalt pole vaja mõttetuid tunde üle lasta.

Nüüd on paar tundi möödunud sellest ajast, kui alguse kirjutasin ja mu tuju on 100% alla vajunud. Lisaks sellele, et väsimus tunda annab, juhtus veel üks äärmiselt vahva lugu. Õnnelikuna Skyparki minnes ei osanud ma sellest undki näha. Nagu ikka panin oma võtme kella külge ja jätsin vanasse heasse kohta-teiste võtmete kõrvale. Keset trenni avastas üks neiu, et tema võtit pole seal ja ohh üllatust, mitte kellegi võtit polnud enam, isegi veepudeleid polnud. Ma ei tea, mis toimub, et kõik mu aastaseks saanud asjad ära kaovad, aga jah nüüd saan enda nädalaga kaotatud asjade nimistusse lisaks telefonile ja rahale veel ka diesli kella lisada. Bingo, kui tundub, et enam halvemaks minna ei saa, siis ikka ja alati saab! Õnnelik mina, et see tundmatu varas vähemalt mu kapi kallale ei läinud, oleks saanud päris kopsakalt asju ning lisaks ka auto. Igale tõusule järgneb langus, aga vähemalt on hea see, et langusele peab tõus ka järgnema, seega jään ootama! Tegelikult jään lootma, et ärkan hommikul üles ja näen laua peal säramas oma telefoni ja kella :) ilus unenägu

No comments: