Pages

Friday, March 19, 2010

Kuhu täna?


Otepääle!!! Ja palun palun veel paar miinuskraadi kuni järgmise pühapäevani :) Ja siis prahh sulagu kõik ära, aga ainult et Otepäält lumi enne vaheaja lõppu ära ei kaoks! Ja päiksel luban paista ka ainult miinusega :) oleks see alles ilus.
Täna oli jälle proovikirjand, kopp ees juba. Pingutasin hädavaevu 5 tunnikest välja ja valisin seekord siis lõpuks kunsti teema, tiba rappa läks, aga mis seal siis ikka. Lisaks sellele valutasid mu sääred terve selle aja, sest Erika vana põrguline tegi mulle eile väga muhenda 'suveks vormi' treeningu, mis pani mu ära kadunud kõhulihased naeratama ning tänase päeva elan siis üle umbes 9kuu eest unustatud lihasevalus, mõnus on.
Aga kui ma nüüd kohe asju pakkima ei hakka, siis ma lihtsalt ei jõuagi oma 7000 kotti kokku, sest 10päeva jagu asju koos laua kraamiga pole üldse mitte vähe pakkimiseks. Adios ja ilusat vaheaeg!

No comments: