Pages

Monday, March 15, 2010

Lumi ja Päike ja Ball








Fallera ja ball ongi läbi. Viimane nädal möödus taaskord nii maru kiiresti. Nädalavahetus nõudis minult parajat pingutust, kuna issil oli sünnipäev ja ikka väga raske on kõike üksi ette valmistada(emmet polnud ju kodus) ja lisaks sellele hakkasin ma laupäeva öösel naaskli ja muude vahvate vahenditega albumit meisterdama, see köitmine viib mu hauda, aga tulemuse nimel elasin selle pingutuse üle ja samal ajal kui teie kõik pidu panite, tegin mina öösel kolmeni seda raamatukest. Ega ma laupäeva hommikul ka põõnata ei saanud, issi hakkas kõrval toas enne kaheksat mööblit ümber tõstma, võimas mis võimas. Päev möödus hunniku söögi, külaliste, balliks sättimise ja väsimuse vaimus. Kui lõpuks see ballile mineku aeg kätte jõudis oli tuju ümmargune 0, kui mitte öelda, et lausa miinustes ja et viimane piisk karikast ikka täidetud saaks, lisandus veel paar vahvat seika, mis jäävad sinnapaika. Lõpuks jõudsin siiski ballile, veendusin, et ma pole ikka üldse selliste ürituste inimene ja parandasin veidi oma tuju selles melus. Mainimata ei saa jätta klassijuhataja Heleni mega armsat kõnet tõenäosusteooriast, jääb meelde. Nii ja peale balli läksime suure hurraaga joonase poole, kus oli vahvalt palju klassi rahvast ning teisi kirjusi ja sulelisi. Aga nüüd väsisin ma ära ja teen ruttu lõpu, koju jõudsin öösel 3-4 ajal peale kavalust tänu millele mina sain rõõmsalt koju ning Evert ja Mattias jäid kurvalt Staapi toitu nosima. Üllatus üllatus, aga hommikul jõudsin isegi kooli, käisin isegi perekonnaõpetuses (teist korda sellel perioodil), pidasin ühiskonna kella viieni vastu ning jõudsin veel ekas oma maaligagi täitsa järjele, siia juurde olgu öeldud, et mu saiko õpetaja on tegelikult siiski väga tore ja kuni rohkem intsidente ei tule, seni naeratan ja hoian pea püsti.
Homme saan proovida treeneritööd täis jumbudega ning hetkel ootan oi oi kui palju vaheaega.
Ahjaa ma oleksin nüüd unustanud, aga ma olen ühe neiu üle väga rõõmus, kes peagi tiirutab MM'le ning EM'le, õnne!
Pikk jutt, palju pilte ning nüüd ilusaid unenägusid!

No comments: