Pages

Friday, April 2, 2010

Varsti saab batuudi aeda panna!




Hahaa kui irooniline see ilm on. Jube, täna on üldse nii paha olla, et no mäele minek ei mahtunud juba sel põhjusel pähe ja vihm, ma jumaldan sind, aga mitte praegu! Praegu tahan päikest ja kõik! Hehhee, eilne õhtu kujunes siiski väga huvitavaks ja kohati väga vahvaks, kuid no üks asi on küll hingel, et ma ei saa aru, miks käituvad poisid viimasel ajal hullemini kui pubekat tüdrukud. Õudne! Ja draamad käivad ikka ja endiselt meie igapäevaelu juurde. Jess ja nüüd raporteerin ma siit elupealinnast otepäält, et Oti pubi on kuum koht, tervelt 4 inimest peale meie. Kuid pole hullu, loodetavasti on Otepää meelelahutus veidi paremal tasemel, oh mis me ikka loodame, see ju pole isegi mitte linn. Okei okei, ma pole nii üleolev :) sest kõigest hoolimata on see koht ikka palju parem kui ükskkõik mis muu linn Eestis.
Veidi kevadet ka ja klaasid kõrgele, ma tegin endale twitteri, et oma väikevenna elul silma peal hoida :D hahaaa

No comments: