Pages

Tuesday, March 22, 2011

Päike! +13+!

Traali vaali maali, tuju on taas laes! Hommikul kadus uni juba kella viie ajal ära, sest taevas oli NII selge ja päikesepaiste lummav! Rõõmsa tujuga kooli. Grupiga mõned Art Nouveau ülesanded. Fashion and architecture jäid mulle, ohh seda õnne ja rõõmu! Ma reaalselt ei jõua tegelikult oodata, et saaks neid Gaudi imepäraseid hooneid taas näha :) 3nädalat, sweet sweet!
Lisaks sellele lendlesime martaga Vest Bazarile, mmmm värsked viinamarjad, peale seda istusin/lugesin/õppisin rõdul koos päikesega. Ja teate, täna sain esimest korda oma kevadmantli kapist välja võetud :)
Nüüd lõppes meil just naiste saunakas, taaskord tore ja mulle võib nii isegi saun ükspäev veel meeldima hakata.
Lemmiku junsuga sain ka jälle pikad jutud maha aetud ning selle üle olen ma äärmiselt rõõmus!
Logode maailma, adios! Ja palju päikest teile! :)

So true:
Apologizing doesn't mean that you are wrong and the other person is right. It just means that you value your relationship more than your ego

1 comment:

greete01 said...

väga hea mõttetera ;)