Pages

Friday, March 25, 2011

Reede

Midagi märkimisväärset pole juhtunud, kuid vahepealsest elust nii palju, et koolis hakkasime Javascripti õppima, ma kohe ei oskagi seda veel kuidagi kommenteerida, aga see on ainult positiivne, sest nüüd saab ju oma portfooliot parandama ja edasi arendama hakata.
Emme hoolitseb ilusti selle eest, et mul portfooliosse töid koguneks :) Tänks!
Lisaks sellele on mul unehäired, ilmselt tänu kuule, aga hommikud on võimatud! Ärkan mitu tundi enne äratuskella, piinlen voodis ja tänu sellele olen nüüd hommikuti suurest igavusest jooksmas hakanud käima. Päeval kella kahe ajal saabub mul muidugi selline uni, et raske on ärkvel püsida, kuid mis teha.
Mis veel? Ilmad on megad! Ilus päike ja metsik tuul(selle viimase üle ma muidugi nii õnnelik pole), kuid tore on rõdul nägu päevitada ja raamatut lugeda. Kevad on hea!
Täna külastan ilmselt Mihklit ja Mallingut, sest algselt plaanitud grillpidu aias jääb tänu tuulele ära.
PS kui keegi on huvitatud, siis mul on nüüd uus taani number, küsige, kui soovite!
Päikest!

No comments: