Pages

Saturday, March 5, 2011

Päike, kevad, super tuju!

Nüüd oleks hea hetk kirjutada, et kõik on nii nii tore!!! Meil on päike ja lumi sulas ühe päevaga ära ning õues on SOE! Selge taevas, linnud laulavad, kõik rohetab vaikselt, no sellise ilmaga ei saa ju kohe midagi halvasti olla! :) Tuju on laes!
Lisaks sellele käisime täna Greetega Secondhand Bazaril ja oooh, see üritus on ikka maru tore. Muidugi soetasin endale ikka paar pulsti ka juurde, aga noh need pulstid on soodsamad, kui siin ühe otsa bussipilet, seega, miks mitte ;)
Ja omg HURTSi LIVE!!!!! Te ei kujuta ette, kui HEA see oli! Midagi olematut! Selline kontserdielamus, et mul pole sõnu! Tõesti megasuperhüper! Ma ei oska oma emotsioone kirjeldada, seal peab lihtsalt ise kohal olema, et aru saada!
Falleraaaaa

Muidu on mu suurimateks sõpradeks viimasel nädalal olnud HTML, PHP, CSS, Dreamweaver, Illustrator ning hunnikus tutorialeid ja raamatuid nende kohta. Täitsa nauditav.
Ahjaaa ja ma olen uhke oma Kareni üle :) congratz! Supertubli oled!
Cph :)

HURTS!!!!!

Ilusat laupäeva õhtut, armsad! :)

No comments: