Pages

Sunday, March 6, 2011

Suunurgad ei vaju alla! Kevad on kohal!

Ma pean veelkord oma emotsioone kirjeldama! See nädalavahetus on midagi erakordset!!! Kõik head asjad korraga! Lisaks sellele, et portfoolioga on asi hakanud liikuma, on veel nii mõndagi märkimisväärset juhtunud!
Esmalt see, et eile oli mul plaan õhtul kodus olla, kuid siis mõtlesime ikkagi Gabijaga tunnikeseks linna minna, istuda kuskil ja koju tulla. Ma olen maailma õnnelik, et see plaan nii ei läinud, sest täiesti juhuslikult mõtlesime liituda Adami ja Lukaga ja vaadata korraks V58'sse. Ja te ei kujuta ette, mis rõõm mind valdas, kui ma avastasin, et LOOPTROOP on seal!!!! Sellised kokkusattumused lihtsalt pole reaalsed. Kõik oli liiga perfektne, aga üks tüdruk, kes armastab neid veel rohkem kui mina, oleks pidanud ka seal olema!
LOOPTROOP ROCKERS!!! LIVE
        

Ma olen küll väga ebaõnnestunud näoga siin, aga noh jah


Lisaks sellele ärkasime täna varakult ning läksime Martaga Brabrandi seiklema. Leidsime Vest Bazari õnnelikult üles! Ilm oli PERFEKTNE! Selge taevas ja supersoe! Ja Vest Bazarilt saime niiiiii palju värskeid puuvilju, megamahe! Hiljem nautisime neid rõdul koos päikesega :)
Täna hommikune vaade rõdult :)

Bazar Vest'i paradiis:





Hiljem rõdul päikest nautimas :)


Täna käisin esimest korda elus külmkapis. Tänks venna!
Paaaaallljuuuu päikest teileeee kõigile!!!!!! :)

No comments: