Pages

Monday, May 16, 2011

Now I understand how people can be addicted to programming

Ma blogin liiga tihti, aga täna oli täiesti uskumatu päev taaskord! Koolis läks kõik veelgi paremini, kui oskasin oodata, interactioni heakskiit on olemas, PHP'st sain täielikult aru ja tehtud(te ei kujuta ette, kui õnnelik ma selle saavutuse üle olen), isegi flashi vead oskasin ise html'i sees ära parandada ning javascript tundub juba täiesti inimliku asjana. Tänane päev on täielik WIN!
Taani keeles oli 3inimest ja see oli kõige parem tund üldse, nii võin ma seda veel armastamagi hakata!
Koduteel sadas vihma, sirelid ja kastanid õitsevad, joosta oli hea ja õhk on niii värske! Peale suvist (siia pean küll lisama, et meil on päris külm ilm täna) vihma on kõige parem õhk üldse!
Kuna blogger on nii helde, siis postitan paar ammust pilti ka!

Peagi valmiva kodulehe disain, nüüd on küll palju juba muutunud, kuid midagi sarnast vähemalt. 
Kell paremal liigub ja on tegelikult hoopis teistsugune ja väiksem, kuid siiski ;)

29.aprill Kapsejladsen:


Mu esimene logo, mis jõudis kasutusse :) 

Meie armas rõdu ja vaade aiale:

Edu teile kõigile oma eksamite ja kõige muuga! ;)

My first symptoms... addiction to programming:
*You're pressing CTRL+S every 5 minutes, in every application..
*When you take a break from programming, and program. (yeah... my nights, even friday nights! Scary)
*You wake up in the middle of the night with the solution to your coding problem.
*You look at your old code and cringe


At least it's not happening to me... yet:
*(Lines_of_Code) / (Hours_of_Sleep) < (Number_of_Energy_Drinks_Consumed)
*Your mother phoned you to see if you were still alive, and you responded "ping".
*Your family informs you than you should go and make some more friends ...so you start coding AI routines.
*Sunshine genuinely hurts your eyes.


 Okei, ma lähen nüüd tagasi oma Dreamweaveri juurde :) Nägudeni!

No comments: