Pages

Sunday, May 22, 2011

Validation output: 113 errors!!!

Vahepeal oli tore nädal koos kooli, viimase ICC Eveningu, frisbee, Alphabeat'i kontserdi, Luka jalka, Tangleklodsi ja kõige muuga... paraku sai see toredus väga kiire ja valusa lõpu.
Lisaks sellele mainiks, et karma on hulluks läinud. Tannu astus klaasi jalga, minu mäki laadija viskas sädemeid ning lõpuks andis lõplikult alla, klaasid ja taldrikud purunevad pidevalt jne. 
Lõpetuseks ütlen, et mulle enam väga toredaid päevi lähiajal ei tule, sest ma ei suutnud kohe kuidagi oma esimest aastat Taanis mööda saata ilma Emergency't külastamata. Valus, aga tõsi! Õnneks pole ma üksi, sest Aija suutis neljapäeval samaga hakkama saada, küll veidi leebemalt, kuid siiski.
Ma loodan, et teil läheb paremini kui mul! Ja kandke kiivrit rattaga sõites!

No comments: