Pages

Sunday, August 14, 2011

Käsmu, Pärnu, WAKE!!!!!! Must love!

Reede oli natuke nukker, sest siiski viimane päev "praktikal" ning lisaks sellele avastasin, et mu lend on päev varem. No Rangleklodsi osa sellest loost on muidugi super, kuid kõik muu väga ei meeldi.
Aga õhtuuuu!!! See oli megaaaa koos Käsmu Folgiga, oehh, poleks kunagi osanud arvata, et see üritus nii vinge võib olla :)


Edasi pidi tulema pikk lohesurfi päev, kuid tuuled olid kõike muud kui head ning seega plaanisin  rahulikku õhtupoolikut Pärnus, kuid peale Reigo kõnet muutus kõik! Lihtsalt peaaegu kõik inimesed, keda ma üldse tean, olid seal! Uskumatu ja Bravo oli ka ülikõva, no niii rahul, et sai veel viimast korda kõiki näha :)
Ja täna hommikul käisin Valgeranna seikluspargis, oh no, ma avastasin, et ma kardan reaalselt kõrgust, kuid tsill oli sellegi poolest ja seejärel WAKE'i sõitma!!!! Omg, see on lihtsalt ulmeliselt lahe!!! Minge kõik!!!!
 Üldiselt Forever Young! pilt:


Avastasin uue ande! Oskan lennata!

WAKE WAKE WAKE!!!! Ojaaa, kui megaaaaaa


Ja nüüd KKK'le ehk AM'i bd! :))) Mulle meeldib!
Tänased soovid saadan ilmataadile. Palun ole tore ja saada Taani augusti lõpuks hästi palju päikest! Ma tänan :)

No comments: