Pages

Thursday, August 11, 2011

Päev nimega Amazing!

Ma olen jälle niiii rõõõmus, selliseid amazing amazing päevi on viimasel ajal üsna tihedalt ette tulnud :) 
Eile sai esiteks ühe korraliku skype-party maha peetud oma toredate majakaaslastega Aarhusest ning sellele järgnes üks tormakas, naljakas ja värvikirev õhtu koos mu naiskadega. Selle huvitava mängu ma paraku küll kaotasin, kuid neid tuleb veel!!! Hahaaa siiani naeran, mis eile toimus.
Peale minimaalseid unetunde ajasin ennast siis hommikuhämaruses laborisse, falleraaaa, värv on valitud! Ja peale seda tuli Indrekult ootamatu kõne.. möödus 30minutit ja juba me vuhisesimegi Pärnu poole. Ooojaaaaa, kerge 5 tundi lohesurfi, no hetkel ei oska küll öelda, mis saaks veelgi parem olla!!! Nii rahul, wake pargis tsillisime ka, see Vidrik on ikka hull! Amazing amazing!
Kahju ainult, et mul pilte/videoid sellest kõigest pole.
Päikest ja tuult! :)

No comments: