Pages

Friday, October 21, 2011

Minu Holland 3 + Esimene Halloween

Jätkame siis oma romaani!
Amsterdami jõudes säras seal päike, tänavad kihasid inimestest ning meil oli rõõmus tuju. Nautisime igat hetke, käisime taaskord ohtralt ringi ning mulle hakkas Holland üha enam ja enam meeldima. Pikka juttu ei ole, pildid kirjeldavad kõike ilmselt paremini:
Rõõmus AM rongis:

Ja rongijaamas:



Kohustuslikud pildid puukingaga:




Nägime protesti ka: Occupy Amsterdam ning äärmiselt hipilik atmosfäär:  

 Tulbiturg!!




Amsterdami ilu õhtu hämaruses:

Rongis tagasiteel:

Viimase päeva Hollandis veetsin AM'i ja Kati koolis, mis tegi kole kadedaks, sest nende "söökla" oli uhkem kui Vapiano. Suur valik erinevaid hõrgutisi odava raha eest. Lisaks sellele olime natuke aega Kati ühikas ning siis pidingi ma juba lahkuma :( Viimase päeva pildid:

Ime hea seenesupp kõigest 0.70 eurot ning üks super hea wrap vaid 0.80 :

:)





Keskendunud õppetöösse:

Kati oma uhke veloga:

Ja sellega lõpetangi oma reisikirjelduse. Uskumatu, kui tore see kõik oli, mul lihtsalt pole sõnu ja ma olen nii tänulik, et AM mind majutas ja hunniku aega mulle pühendas :) Aitäh!

Elust Taanis nii palju, et hetkel närin ORBITIT! Miks see nii eriline on? Sest Taanis seda ju ei müüda ja ma sain enda armsalt perelt paki :))) Tegelikult tahaks nüüd kibekiirelt arvuti kaane sulgeda ja alustada ajakirjade Imeline Teadus/Tarkade Klubi, Digi ja Imeline Ajalugu lugemist!

Enne selle tegemist annan siiski veel ülevaate eilsest, mis kujunes töömaratoniks ning peale seda läksime Cristinaga Andreaa sünnipäevale, mis oli minu jaoks esimene Halloweeni-teemaline pidu siin sellel aastal. Paar pilti ka:
Koos naissoost Jack Sparrow'ga:


Kõik! Bye bye! :)

No comments: