Pages

Thursday, October 20, 2011

Minu Holland2

AM tuleb mulle kohe kallale, kui ma oma ülejäänud tripist kirjutama ei hakka. Ausalt öeldes olen ma talle nii tänulik, et sunnin ennast siia siis kirjutama, olgugi et nii palju muid põnevaid asju on ju hetkel teha.

Nii kuhu ma nüüd jäingi. Reede.. pärastlõunal võtsin rongi ning kohale jõudes tervitas mind Kati, kes oli just tulnud erk roosade pükste shopngult, mis siis ikka, liikusime edasi ta ühikasse. Ja siiis tuli lõpuks AM!!! oh my, kui hea meel mul neid kahte neiut näha oli :) Lihtsalt suuupppperrrr!!!!
Sealt edasi liikus õhtu juba omasoodu, GallGall, pizzad AM'i juures ning siis tutvustasid nad mulle Dan Haagi ööelu, oli see vast kirev. Oi oi, aga sellest päevast mul pilte polegi.

Jätkan siis laupäevaga!!!! Mis oli üks super mõnus päikesepaisteline Haagis jalutamis ning natuke shoppamis päev. Päeval sai nii korralikult ringi käidud, et enne hiina nuudlite tegemist pidime siiski veel kerge õhtuse uinaku tegema. Vaadake nüüd, kui ilusad majad ja kõik :)
AM särab siin päikese käes:

Shopping.. emmele rahustuseks võin öelda, et ma ei ostnud neid riideid :D

Idülliline:

Seal oli jube palju jube ägedaks värvitud rattaid:





See on muide AM'i kodutänav ja seal oli ümber ringi veel vähemalt sada sellist, pole ime, et ma koguaeg vales suunas tatsasin:

Mis ma muud ikka oskan öelda, kui et Millers või siis "tasuta wc", aga kui nüüd pühapäevast rääkida, siis see algas hommiku/lõunaeinega AM'i armsal rõdul roosa laua taga. Ka Emma liitus meiega, edasi tatsasime jälle ohtralt linna vahel, väsitasime oma jalgu ning kui päike maailma serva taha veeres, saime kokku laisa Katiga, veetsime mõnusalt aega ning läksime varakult magama, et valmistuda esmaspäevaseks AMSTERDAMI sõiduks!!! Pilte ka pühapäevast:


Eesti saatkond sai ka ikka ära nähtud:

Toredad majad ja veidi kultuuri ka:





Teen siin colale reklaami rõõmsalt:

Päris kadedaks teeb see Kati ilus kuldne bike:

Kui tasuta antakse, siis tuleb võtta:

Appii, mul on nüüd nii kiire ja see poleks üldse huvitav, kui ma kogu reisi kõigest kahe postitusega ära räägiksin, seega anna andeks AM, aga sünnipäev ootab! :) Homme jätkan!

Ilusat neljapäeva õhtut mu armsatele :) 

1 comment:

Kadri said...

TAHAKS KA NIIII VÄGA!!!!