Pages

Wednesday, October 19, 2011

Minu Holland 1


Ma olen ikka maru laisaks blogitariks hakanud, endal ka häbi. Tegelikult ei mäletagi, mis enne Hollandisse minekut juhtus, see röövis kõik mu emotsioonid! Kuid ilmselt oli enne seda internship'i workshop, paar magamata ööd koos movietracki ning portfoolio koodimisega ning lisaks veel ka kohtumine mentoriga. Pikemalt sellel ei peatuks, asuks kohe rõõmsalt Hollandi emotsioonide juurde.
Siiski üks screenshot mu portfoolio avalehest:


Reede hommikul kell 6 avastasin ennast kuskilt Amsterdami, minule üsnagi suvalisest, bussipeatusest. Kogusin ennast veidi, sõin oma budget küpsiseid ning jälgisin, kuidas mustanahaliste ülekaal sellel varasel hommikutunnil bussijaamas üha kerkis ja kerkis ning heledamaid nägusid jäi üha vähemaks. Niisiis otsustasingi oma orienteerumisoskused proovile panna ja sõitsin Amsterdam Centraal'i. Ei osanudki kohe 6.30 seal midagi peale hakata, wifit neil kuskil ka muidugi polnud, hambad maailma koledas wc's said ruttu puhtaks, linna vaatamisväärsuste masin tüütas ka pikapeale ära ning nii ma siis viskasingi koti pakihoidu ja astusin oma, juba tuttavaks saanud, rongijaamast välja hämarusse. Võite ainult ühe korra arvata, mis lõhn esimesena mu ninasõõrmetesse tungis. Sellel hetkel saingi vist aru, et see ongi päriselt Amsterdam. Lisan nüüd paar ilmestavat pilti koos kuuga, et te mind ikka usuksite. Muide esimene ilu, mida ma seal märkasin, oli taevas! Nii palju lennukipilvi! Ma tõesti ei tea, mis nende tegelik nimi on.


Ja see vaade meenutas mulle automaatselt Veneetsiat, mis pani mu sellesse linna veelgi enam armuma:

Paar lamedamat, kuid Amsterdamile/Hollandile siiski üsna omast pilti:



Ja siis loomulikult coffeeshop'id igal nurgal. Pilt sellest, sest see oli lihtsalt väheke pilkupüüdvam nime pärast:

Enne Den Haagi minekut jõudsin veel terve linna risti ja põiki läbi kõndida ning osades firmades käia. Sisekujundus pani muudkui ahhetama.
Ilm oli meeletult soe ja päikesepaisteline. Inimesed liikusid ringi täitsa lühikestes varrukates ning mul oli mõnus kevade tunne :)



Oeh, ma alustasin oma romaani sellise hooga, aga nüüd jäi asi pooleli, ma teen siis nii, et sellest tuleb üks järjejutt.. homme saate teada, mis juhtus peale mu esimesi tunde Hollandis ;) 

Hetkel vabandan ennast sellega välja, et 19tunnine reisimine väsitas ikka korralikult ära ning homme on vaja veel varakult tööle ka jõuda. Aga ps Hiina pliksiga kohtusin täna ja olen õnnelik :)) Juhhei!

Meeldivaid unenägusid!

No comments: