Pages

Sunday, November 20, 2011

我愛大熊貓

J2rneva kuu jooksul minult t2pit2hti oodata pole. Arvuti l2ks talveunne ning nyyd naudin Marta mini windowsi v6lusid. Ausalt8eldes on isegi kysim2rkide tegemine siin keeruliseks ja aegan6udvaks tehtud. Mac''i ei yleta ikka miski!
Uhke kutse on taskus, kuid tuleviku suhtes pole ikka ja endiselt 6rna aimugi. Kopenhaageni firma hingab kuklasse oma lepinguga ning BAAA jagab infot nii minimaalselt ja aeglaselt, et ma ei teagi enam, mida teha.
Paar pilti ka. N2iteks kunagi vaatasime suure hulga eestlastega Eesti Iirimaa m2ngu:




Lisaks sellele oli vahepeal yks korralik ICC bowlingu night. Bowlingut sai nyyd kyll m2ngitud nii, et v2he pole.
M6ned pildid ka:


Minu maja hullud Yo, Tannu ja Carmen:


Paar looduspilti ka linnust, kes meil vastu r6du ust lendas ning 6nneks siiski hiljem minema lendas:



Nyyd meenus mulle yks meeldiv International Tuesday, kus me Yo, Gabija ja oma minionidega h22led k2hedaks laulsime:

Ma oleksin peaaegu unustanud mainida, et ma olen enda maja rahva yle mega giga 6nnelik hetkel. Supertore on, n2iteks eile hommikul tegime koos pannkooke ning t2na tahavad poisid bbq'd teha. Lisaks sellele on Renars ka juba nagu majaliige ning ma ei saa mainimata j2tta, kui meeldiv on see fakt, et tal auto on.
Eilne pannkoogi hommik:

Eile oli v2ljas u +15kraadi, m2ngisime frisbeet Kristapsiga ning kui see 2ra tyytas tulime v2ga heale ideele 6unte ja labidaga pesapalli m2ngida. Petko liitus ning nalja sai rohkem kui kyllaga. M6nel heal p2eval postitan sellest 2kki isegi video. Illustreeriv pilt Petkost:

T2naseks aitab! Nyyd tuleb ennast vudinal Risskovisse ajada ja jalka, kossu, v6rgu ja j6ukaga 2ra v2sitada.
Adios!

No comments: