Pages

Wednesday, November 9, 2011

Smile is the key to success

Ahhoi karvased ja sulelised!
Täna on üks äärmiselt meeldiv päev! Ma isegi ei tea, kas nende hommikuste kiivide pärast või seetõttu, et saime Copenhagenist filmimisloa, kuid hoolimata süngest ilmast paistab minu kohal päike.
Eilne õhtu oli juba äärmiselt tore koos Yo ja  Gabijaga Asian Night'il studenthouse's. kohe alguses kutsuti meid belglaste lauda, seejärel jagasime neile juba enda kontakte, et neile mõned flaierid ja postrid teha ning üritust aidata korraldada. Seejärel tutvusin kellegagi, kes on 4aastat hiina keelt õppinud ja läheb sinna veebruaris õppima. Võite ainult arvata, kui jube palju küsimusi mul talle oli! Ja kui õnnelik ma kogu selle info üle olin, mis ta jagas!
Tänasest nii palju, et projekt hakkas liikuma, jõudsalt! Seejärel avastasin, et jejee ma võitsin Ipod Nano :) Tore üllatus. Lisaks sellele läksin Tanzaania meetingule, kus olid seekord juba kindlad minejad kohal. Oehh, ma rõõmustasin ja olin kurb korraga. Aga tegelikult saan ma kõik seoses Amsterdami ja Tanzaaniaga järgmisel nädalal teada ja eks siis paistab, kas kaalukausil jääb veel Kopenhaageni jaoks ka ruumi või ei. Wish me luck! Sest seda on mul hetkel kõvasti vaja! :)
Päikest teile!!!

2 comments:

Karen said...

ilmselgelt on ka minu pöidlad sinu jaoks pihus kallike ;)

Liina said...

Aitäh kallis :))