Pages

Tuesday, November 1, 2011

“What you want to do, and what you can do, is limited only by what you can dream.”

Mõned päevad kohe on paremad kui teised.
Eilset võib pidada lausa kuldseks esmaspäevaks. Kohtumine Violaga ja mu esimesed zhong guo keelsed sõnad ja laused. Wo ai Zhong Guo!

Lisaks sellele paar edasiminekut uue projekti osas, kohtumine interaction'i õpetaja Niels'iga. Hiljem veel Tanzania intervjuu, mis tekitas mu peas täieliku kaose, selline tunne, et otsustamine saab olema mingil hetkel ikka kohutavalt raske.
Eile õhtul oli tore christmas bazaari korraldustiimi meeting ja mul on tunne, et sellest üritusest kukub küll midagi head välja! :) Okei, ma ei sõnu veel ära.

Täna oli communication, kus saime uue projekti. Peale tänast päeva avastasin, et Yo ja Nikos on ikka puhta teist tõugu kui mina või Marta:

Hiljem oli mul veel meeting disaini õpetajaga, jah, olen ka vaikselt hakanud õppima, et kui midagi tõsiselt saada tahad, siis tuleb kõigest väest pingutada ja õigete inimestega hästi läbi saada. Tulemuseks see, et tulin sealt kõrvuli naeratusega ära.

Istusime veel Yo, Nikose ja James'iga koolis, tegime nalja ja mul on tunne, et jõulubazaariks on äkki isegi esineja leitud. Tegelikult on mu silme ees koomiline pilt Jamesist, kes kannab punast kleiti ja hakkab keset hubast jõulutäikat ühtäkki rasket metal muusikat mängima... Üsna huvitav kombo, mis?! 

Kas ma olen maininud, et Der es Salaam on ZANZIBAR'ist (jah, te loete õigesti, lohesurfi paradiis!!) vaid 2tunni praamisõidu kaugusel. Just nagu Tallinn-Helsinki. Khm, paneb fantaasia lendama, eksole!

Adios Amigos!

No comments: