Pages

Sunday, December 25, 2011

18days! Oh my lord!

Ma loodan, et kõigi teie jõuluõhtu möödus sama mõnusalt, kui minu oma! Häid pühi kallikesed! :)

Eile mängisin elus esimest korda jõuluvana ning tänu sellele nägin igasugu moodsaid jooga isteid, näppude painutamisi ning vingeid improvisatsioone. Otepääl on hea olla!

Eelnevatesse päevadesse mahtus palju toredaid kohtumisi, istumisi ja muljetamisi. Pean tõdema, et mul tõesti on super head sõbrad.
Teisipäeval käisin tsillisin Eestikatel, nägin enda jube armast Karenit, istusime Katuses ja nautisime elu.
Kolmapäeval käisin glöggi joomas ühes väikeses hütis, kus u 10 hullu inimest sulpsasid kargesse Läänemerre nagu oleks suvi.

Neljapäeval oli siis vinge Christmas dinner kompressoris koos 12vinge tsikiga, kuhu saabus ka AM! Vippiii, mul on rõõm, et ta Eestisse jõudis. Kadri kallis tegi ka ohtralt pilte ja üks on siis siin:

Täna avati KUUTSEKAS ning muidugi olin ma hommikul platsis!!! Falleraaa, aitäh lumi, et sa mind alt ei vedanud :))) Tõestus ka, et ikka ilmselt esimest ja viimast korda 2011/2012 hooajal laua alla sain:





Ja õhtul toimus Bowling battle! Super, kui meeletult fun see oli! Tõeliselt sõltuvust tekitav ja väsitav, kuid kindlasti märksa vingem, kui kuskil klubis jala keerutamine!

2 comments:

Kadri said...

Ära eputa oma lumega. Mul on siin selline orkaan Juula, kes lennutab mind õige pea kusagile Kosmose avarustesse ja teeb muidu vinget sõitu.

Liina said...

hahaa :D Kuule, olen juba ka ilusti kenasti pealinnas orkaani küüsis! Ja ega otepäälgi hommikul ärgates teragi lund enam polnud ;)