Pages

Tuesday, December 20, 2011

Lumi tule :)

Täna otsustasin, et panen siia täitsa kaootilises järjekorras kirja selle, mis pähe tuleb. Piltide lisamiseks olen samuti liiga laisk. Mul on ju siiski jõuluvaheaeg :)

Viimased päevad Aarhuses olid nii armsad, et paratamatult tegi see mind veidi emotsioonaalseks enne lahkumist, kuid nüüd olen juba väheke rõõmsamini häälestatud, sest ega see Eesti elu nii halb polegi. Kui aus olla, siis on ikka kohutavalt mugav, kui sind vanavanemate juures hea ja parema toiduga nuumatakse, kui kodus ei pea sa isegi külmkappi avama, sest vanemad katavad lausa lauagi sinu eest ära ning kui ise ei pea pesumasina lähedussegi või poodi minema, lisaks veel mugavus nimega auto.
Ega sellega see kõik veel ei lõppe, siin on ikka tohutult plusse koos kartulisalati, makrapulkade ja sõpradega, keda sa näed küll paar korda harvemini kui hambaarsti, kuid keda on ikka ja alati nii tore näha!

Sõpradest rääkides, siis eile oligi üks äärmiselt tore nostalgiline õhtu koos enda endiste trennikaaslastega :) hubane õhustik, kitarrimäng ning juttu jätkus varaste hommikutundideni.

Aarhusest veel nii palju, et reedel oli MEGA MEGA MEGA BENGA kontsert! Oooooo, jumalik! Sealt läksin viimase bussiga koju, pakkisin tunnikesega viimased asjad ning tormasin juba enne kuut uuesti kodust välja. Üldiselt oli see õhtu üldse äärmiselt tore, sai paljusid inimesi nähtud, keda ei tea kuna nüüd jälle uuesti näeb.. aga kindlasti päris pika aja pärast!

Täna sain kõvasti torkeid oma kätesse, loodan, et sellest oli ikka kasu ka.

Nüüdseks olen vapralt oma 70-80kg'ist umbes poole lahti pakkinud, lõppu ei paista ja tegelikult pean juba jälle asju kokku hakkama pakkima.

Hihihiii, aga eile tegin oma suvise unistuse reaalsuseks ja võin öelda, et nüüd olen juba 90% minekuks valmis!

Mis ma ikka soovida oskan. LUND TEILE!

No comments: