Pages

Thursday, August 9, 2012

Ilus suvi, kite ja kolimispaanika mitmel rindel!

No tere, tere! Olen umbes samas seisus, kus kaks aastat tagasi ehk siis korteriotsingud Taanis teevad mu pea üsna halliks. Vahepeal tundub juba, et miks mitte hakata rongiga Aarhusest kooli käima 3,5h rongisõidu kaugusele. Korteri scammeritest olen ka juba tüdinenud ning vaikselt hakkan lootma, et küll mingi hetk need ühikapakkumised ka ikka kohale jõuavad, olgugi et järjekorras leiab vaid numbreid 100, 1000 või siis hoopis 4000. Vaimustav!

Voilaaa, aga merd ja vett olen viimase nädala jooksul palju näinud. Vinge öine tripp naissaarele koos äikese ja vihmaga, Pühajärve mõnud koos paadi, vesiratta ja vettehüpetega ning otseloomulikult mu lemmik lohesurf! Oh kuidas ma kiidan seda Eesti tuult ja liivaseid kaldaid.

Kõik soovitused remonti tehes on teretulnud. Tapeedi eemaldamine, uue panek, seinte värvimine, eeltööd etc etc. Hakkan töönaiseks paariks päevaks ja kavatsen imesid teha!

Pildimaterjali ka:

Tere alati vinge Otepää:


Eilne kite:

Nonii, tere tore blogger, pildilimiit sai jälle täis. 
Kaunist suve lõppu! Tuult ja päikest!

No comments: