Pages

Tuesday, August 28, 2012

Tere Kopenhaagen või siis uus Aafrika

Appi, kui kaua ma olen mõelnud, et peaksin siia kirjutama, sest nii palju asju on käsil, et oleks tore jagada, aga paraku pole ma veel puud kasvama pannud, mis mulle selleks aega kingiks.
Täna oli selline tavaline tore päev. Ilm on endiselt piisavalt soe, et hommikul kell 8 lühkarites ratta otsa istuda ning õhtul 8-9 ajal sama moodi koju tagasi vändata. Täna sai siis üle 40km rattaga tiirutatud. Kodu-kool-kommune-kodu-taani keel-kodu. Tere Kopenhaagen!


Meenutusi eelnevast perioodist:
Eestist lahkudes veetsin ühe vinge õhtu enda uues "kodus" ning tegin tutvust pealinna eluga koos Alexi ja Lauraga. Edasi mu lemmikusse Aarhusesse, kus sai kõiki kõige kallimaid nähtud ja 30+ kraadist ilma nauditud. Ega praegu ka kurta ei saa, eilne ilm oli nii ilus, et tekkis kohe tunne, et mine või välja päevitama.

Üldiselt lendab aeg tohutu kiirusega ja õppetöö koormus on juba täitsa tuntav. Uskumatu, kui suur vahe on ikka sellel Aarhuse multimeedial ja KEA E-conceptil. Nii tihedat augusti lõppu pole veel varem olnud.
20.august 2012:

Eelmine nädal pidi nii kõvasti ajusid ragistama, et kohe ei mäletagi, kuna viimati nii palju brainstorminguid, assignmente ja grupitöid on olnud. Eilne päev oli veelgi hullem, üks ülesanne teise otsa, hunnikus lugemismaterjali ja no mis ma oskan öelda.. mulle meeldib, tundsingi juba ammu õppimisest puudust.
Six Hats ehk minu uus klass:

Nädalavahetus algas reede pärastlõunal KEA's koos grilliga, jätkus Bas'iga kokku saades, kes otsustas oma puhkuse viimased päevad Kopenhaagenis mööda saata, edasi Stromile ning laupäeval võtsime rattad, velotasime ringi ja tutvusime kõigi Kopenhaageni vaatamisväärsustega. Laupäeval käisime Paula juures, kus sai White Dane'e, taani meatball'e ning hiljem nägin ära korraliku hipsterite linnaosa.
Pühapäeval treenisime Ireniga mu ühika jõukas muskleid ning öösel mängisime torumehi vetsupotti parandades.
Esimene nv Kopis elades:

Viimase nädalaga olen leidnud üsna palju sarnaseid jooni Tansaanial ja Kopenhaagenil. Esimest korda tundsin seda siis, kui temperatuur tõusis mitmeks päevaks 33kraadini, hiljem siis kui buss sõitis 3,5h asemel 5,5tundi Aarhusest Koppi, seejärel need tohutud ummikud, kus liigud max 10km/h, kolmandaks linna suurus ning pidev ekslemine, probleemid veega (vihje: torumeest läheks vaja!) ning lõpetuseks olen kohtunud juba nii paljude keenialaste ja ugandalastega, et paratamatult meenub Aafrika. Nt täna jõudsin pimedas koju ja mu ühika ees jalutas "sõber" Ugandast.

Laeks hunniku pilte ka, aga mu digika juhe jäi Eestisse. Falleraa.

Hunnik päikest kõigile! Tulge külla! :)

No comments: