Pages

Saturday, July 13, 2013

Keeltekool ja mõnus õhtu hiina plikside seltsis

Teen siis kiirelt ühe postituse, enne kui unne vajun.
Täna oli järjekordne imeline päev. Äratus taas varakult, andsin ühe tunni lastele ning tsillisin lasteaia rühma tunnis. Lasteaia rühmas on küll tõeline põrgu lahti, Lucy vaeseke kisendab ja kõik 9 last jooksevad, hüplevad, karjuvad ja on niisama äärmiselt hüperaktiivsed ja rahutud. Poole tunni jooksul suudab Lucy neile vaid 2 sõna õpetada ja ma pole kindel, et need ka lastele meelde jäävad.

Lisaks sellele õpetas Lucy mulle paar tundi hiina keelt, et mul tundides lihtsam oleks ning hiljem valmistasin järgmise nädala jututundideks materjale ette. Tegin keeltekoolis paar pilti ka:



Lucy lehvitab. Minu laud on vasakpoolne tagumise seina ääres:

Lõunapausi ajal märkasin, et mu tänava ette on selline asi kerkinud :

Õhtupooliku plaanisin rahulikult kodus veeta ja homseks Wuhani külastuseks plaane teha, kuid Linda helistas mulle umbes 5minutit peale koju jõudmist ja kutsus koos õhtust sööma ja kinno. Mõeldud, tehtud. Sain Linda, Ada ja Lily'ga kokku, hulkusime natuke 8-korruselises kaubanduskeskuses ning seejärel läksime õhtust sööma. Muide, ma nägin nüüd lõpuks ometi siin esimesi valgenahalisi ja neid oli lausa kolm!!! 

Ma ei saa aru, kuidas hiinlased neid portse jaksavad süüa, kuid õhtusöögiks siis taaskord midagi põnevat. Maisipannkook, mille sees oli riis ja ümber juurviljade ja kanaga kaste. Super maitsev, kuid liha jäi ka seekord puutumata. Nüüd olen juba täielikult tansaaniast tuttava taimetoitlusega kohanenud.

Hiigel suur gaming centre:

Lily, Linda ja Ada:

Kinos käisime After Earth'i vaatamas ja ma olin super õnnelik, kui tõdesin, et filmile polegi hiina keelseid subtiitreid peale loetud. Win!

Lõpetuseks siis pilt hotellist, mille kõrval ma elan. Tulge külla! 

Homme hommikul lähen varavalges 10-miljoni linna Wuhani külastama. Loodan, et mu iphone'i aku peab vastu, sest muidu võib see reis üpris keeruliseks kujuneda. Wish me luck! 

Parimat teile! 

1 comment:

Kadri said...

Mul ei ole küll aega kahjuks lugeda, aga olen õnnelik su pärast!